Doporučujeme kupujícím prohlédnout zásilku včetně obalu bezprostředně po jeho převzetí a následně, pokud zásilka, či obal zboží není v odpovídající kvalitě, tuto skutečnost bez odkladu oznámit prodávajícímu. Pokud se v záruční lhůtě projeví závada případně snížená jakost, má kupující právo uplatnit u prodávajícího odpovědnost za vady zboží.
Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v důsledku opotřebení či nesprávného použití zboží.
Reklamace musí být vyřízena do třiceti dnů ode dne uplatnění, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
Reklamace mohou být vyřešeny následujícími způsoby :
Kupující doručí reklamovaný výrobek na svoji odpovědnost na adresu prodávajícího. Zákazník by měl zboží reklamovat se všemi doklady (doporučujeme včetně vyplněného návratového listu) a návody, které k výrobku obdržel při nákupu výrobku.
Prodávající vyrozumí obratem, ve složitějších případech do 3 (tří) pracovních dnů kupujícího o způsobu řešení reklamace a to telefonicky, nebo e-mailem.
Dopravu zboží k reklamaci v případě uznání hradí Prodávající.
Záruční doba na námi prodávané výrobky je v souladu se zákonem 24 měsíců ode dne převzetí zboží. Záruku na zboží poskytujeme v souladu se záručními podmínkami výrobce danného spotřebiče. Pokud výrobce poskytuje záruku jinou, poskytneme stejnou záruku (včetně záručních podmínek) jako výrobce i my Vám. Způsob vyřízení záručních oprav je ve shodě s výrobcem, popř. dovozcem do ČR danného výrobku.
Zboží je třeba reklamovat ihned po zjištění závady nebo snížené kvality a to bez zbytečných odkladů.
Veškeré zboží zakoupené přes náš e-shop je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu (pouze fyzické osoby). Zboží musí být ve stejném stavu, jako v okamžiku převzetí zboží. Popř. může být i poškozené. V tomto případě má prodávající právo požadovat kompenzaci.
Vrácení zboží ve lhůtě nad 14 dní (max. do 90 dní od uzavření kupní smlouvy-vystavení faktury) je možné pouze s uplatněním poplatku za odstoupení od kupní smlouvy ve výši 20%.
Veškeré zboží můžete reklamovat i osobně, na naší kamenné prodejně v Olomouci, Vejdovského 1084/6 (vedle "kruháče" u Kauflandu).
„V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce; Ústřední inspektorát - oddělení ADR; Štěpánská 15; 120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.“